De Sarbatori

|
Pentru ca mai sunt doar 4 zile pana la Craciun(sau 3,daca si pentru voi Ajunul e socotita drept prima zi de Craciun) si deja incepe sa se simta nebunia tipica sarbatorilor,starnita de goana pentru cadouri,am zis sa ma prezint si eu cu un mic dar virtual,care sa va faca ziua mai placuta si sa va ajute sa rezistati mai usor la stresul pregatirilor.

E vorba de doua melodii(postate,bineinteles,sub forma clipurilor pe youtube) care mie imi sunt foarte dragi si care ma fac de fiecare data sa ma gandesc cu bucurie la Craciun,la Craciunul cum ar trebui sa fie,idilic si nu cum a devenit in ultimii ani.

Si pentru ca orice cadou are nevoie si de un "destinatar",atunci eu dedic cele doua cantecele in primul rand celor din ASER ,cu scuzele de rigoare ca nu am participat mai la niciun party organizat de ei si cu speranta ca in 2010 voi reusi si eu in final sa invat toti membri juniori si seniori pe dinafara.De asemenea,nu as putea uita de Scream si Silviu (ii mentionez pentru ca ei au blog mwhahahaha!.desi stiu ca cel putin unul nu este mare fan al melodiilor de Craciun).And last but not least,this goes out to all my friends,prieteni din Suceava,Bucuresti,colegi si alti oameni minunati alaturi de care m-am distrat,cu care am ras,am baut bere,vin si suc si am facut muuulte poze anul asta.

Happy Holidays everybody!Si bucurati-va de White Christmas;))





Lots of hugs!>:D<