Despre fulgi de nea

|

[Postarea asta ar trebui sa inceapa asa:"Omg,omg,omg,omg,omg,omg...."]
Daca nu rcedeti in minuni(sau macar in coincidente fericite),va zic eu ca ar trebui sa incepeti.De ce?
Pai simplu:a inceput sa ninga azi!In Bucuresti!Sa va aud cum incepeti sa strigati de bucurie!!!
In sfarsit simtim si noi ca a venit iarna,ca se apropie Craciunul.Da,s-au aprins luminile in oras.Da,au aparut ornamentele pentru brad in toate hypermarketurile,supermarketurile,minimarketurile si alte marketuri.Da,e frig ca naiba afara,mult mai frig ca acu 2 saptamani.Dar acum...Acum ai si zapada care vine in completarea tuturor,care ii da iernii acel farmec fara de care...well,nu ar mai fi iarna.

Eu una,de cate ori vad cum cad fulgi mari pufosi imi amintesc de zilele de iarna de cand eram copil,cand ma dadeam cu saniuta,cand puteam sa pierd ore in sir pe afara facand oameni de zapada fara sa ma gandesc ca imi irosesc timpul,ca am examene,proiecte,teme si teste.[Proust are madlena.Eu am fulgii de nea.]

De aceea imi doresc sa vina,sa cada,sa se rostogoleasca in numar cat mai mare,cat mai multi,mai albi si mai pufosi,peste orasul gri,peste copacii desfrunziti,peste patinoarul in aer liber,peste gunoiul de pe strazi,peste trecatori,peste bradul de metal de la Universitate si peste cel real din Cismigiu,peste masini si intersectii,sa inalbeasca Bucurestiul si comunele limitrofe.

Pentru ca,oricat de mult ar suna asta a cliseu,a white Christmas is te only kind of Christmas I want!