Cronica de vacanta

|
E 15 ianuarie.
Stiti ce inseamna asta.Da,prima zi de semestrul 2.
Vacanta s-a incheiat oficial de ieri.Personal,mi se pare foarte apoteotic cum ultima zi de vacanta a coincis cu 14 februarie aka Ziua Indragostitilor,sau mai pe larg spus, "Pseudosarbatoareasiropoasaincarefeteleasteaptaflorisiciocolata".
Oricum,daca tot am ajuns pana in acest punct,am spus ca un bilant al vacantei ar fi recomandabil.Deci,ce am facut eu de la ultimul examen pana acum?
Nimic notabil.Tinand cont de faptul ca mi-am scos o masea de minte pe 9 februarie,mi-am petrecut majoritatea timpului liber in pat,cu gheata pe fata si antibioticele la indemana.Si sa nu uitam de Aulin,de care am prins mare drag de cand cu extractia dentara.
In fapt,vacanta mea ar putea fi descrisa perfect de secventa "dormit-mancat-citit-uitat la televizor".La sfarsitul fiecarei zile se punea stop si se incepea de la capat a doua zi.(Un fel de "do....while",unde conditia era "while obrazul este inca umflat".Dulcea informatica de liceu...).
Ce pot sa spun,imi place sa traiesc periculos,inecata intre perne si asternuturi.
Daca tot am mentionat televizorul,u se poate sa nu comenteze despre (ladies and gentlemen...prepare yourselves) decizia Ministrului Sanatatii de a inchide spice shopurile.Personal,hotararea nu ma afecteaza cu nimic,deoarce nu am fost si nici nu intentionez sa fiu vreodata clienta unor astfel de magazine.As fi ignorat cu totul stire,daca nu ar fi fost urmatoarele aspecte:
  • Ca de obicei,trebuia sa moara cineva ca sa se trezeasca Ministerul ca e nevoie de o oarecare reglementare in domeniu.Bineinteles,daca tot era vorba sa treaca la actiune,atunci sa fie ceva radical pe principiul "sa vada lumea ca facem ceva si ca ne implicam".
  • Televiziunile au profitat din plin(mana cereasca,nu alta),iscand aceeasi isterie ca si in cazul virusului AH1N1.Daca ar fi sa ma iau dupa stirile relatate intr-un mod foarte panicat,ar trebui sa ma astept la anarhie,la o adevarata rascoala a celor care consumau "droguri legale".Si daca tot vine vorba de consumatori,a stat cineva sa urmareasca de fapt cati dintre cei care cumparau de la spice shopuri aveau peste 18 ani.Din cercetarile mele,majoritatea erau minori,pusti de liceu,care ar fi vrut sa fumeze iarba,dar care fumau muscatele bunicii in schimb.Personal,s-a facut de la inceput prea mare "zgomot pentru nimic" in legatura cu "magazinele de vise".Daca ai 18 ani,dispui cum vrei tu de corpul tau.Daca vrei sa te indopi tot felul de prafuri si vopsele,sau ,in cazul de fata,cu produse etnobotanice,care nu sunt destinate consumului uman,nu ai decat.De aia esti major,de aia ai discernamant.De aia era bulina rosie cu "interzis celor sub 18 ani" pe usile magazinelor!
  • Marea intrebare de pe buzele tuturor este in momentul de fata "Ce se va intampla acum cu cei care consumau ierburi etnobotanice?".Simplu;vor consuma in continuare.Fie ca va lua nastere o "piata neagra a ierburilor (odata) legale",fie ca isi vor comanda de pe siteurile din strainatate,tot se isi vor putea procura .Din pacate,asta se va intampla la un pret mai ridicat decat cel practicat pana acum.Sau...ramane alternativa mereu populara a "inecatului amarului in alcool".Elocvent in acest sens a fost raspunsul unui tip pe care reporterul unui post de televiuziune l-a intrebat "Ce vei face acum ca s-a inchis magazinul?"."O sa bea",raspunse eroul nostru ridicat din umeri.Bautura,frate cu romanul.(Nu am inteles niciodata de ce "frate" si nu "sora",din moment ce substrantivul este de gen feminin).
Astept sa vad urmarile pe termen lung al deciziei domnului Ministru Attila.Intre timp,ma gasiti intre 2 si 7 in Piata Romana,cladirea Mihai Eminescu.

1 aiureli:

Teo spunea...

De fapt cladirea e pe Bulevardul Dacia