Ce poti face/invata intr-un an.

|
Azi fac fix 21 de ani si o saptamana.Probabil ca aceasta postare ar fi sunat mult mai festiva cu 7 zile in urma,dar,desi incerc sa gasesc o simetrie relativa in toate lucrurile,sunt si de parere ca frumusetea sta in detalii si originalitatea in imperfectiuni.De aceea,am decalat "bilantul meu"(se pare ca incep sa capat un defect profesional,sau viitor profesional,incep sa vad lucrurile in termeni financiar-contabili).
Inca o precizare.Nu calculez un an ca perioada de timp ce se scurge intre 1 ianuarie si 31 decembrie.Mai degraba are pentru mine relevanta perioada cuprinsa intre 1 octombrie 2009 si 1 octombrie 2010 sau intre 2 martie 2009 si 2 martie 2010.Pana la urm,cred ca va fi mai degraba o insiruire de evenimente ,experiente ,locuri si oameni, decat o lista sistematizata.
Sa incepem.
Intr-un an eu am aflat ca....
Bucurestiul nu e asa rau pe cat iti spun oamenii de la radio,de la tv,prietenii.Drumul Unirii-Romana il poti face in 5 minute(cu metroul),in jumate de ora(pe jos) sau in 2 ore;tot pe jos.In ASE,aproximativ 15% din seria mea stie ca AC/DC inseamna si altceva decat "alternative current/direct current".Numarul scade direct proportional cu cat stilul devine mai "heavy".Se poate gati si altceva in afara de omleta,paste si pui-asta nu inseamna neaparat ca acel "altceva" va fi si gustos/comestibil.Bucurestiul e chiar frumos primavara; e frumos cand e soare afara.De fapt,si cand ninge cu fulgi pufosi e frumos.Cand ploua marunt,nu mai e.Sunt considerata drept "copilul cuminte" de mai mult de 90% din prietenii si colegii mei.BONUS: Rareori mi se da peste 18 ani la "prima privire".Note to self :Probabil ca nici tricoul cu "Mini Disaster Thing" nu ma ajuta prea mult sa alung impresia asta.Timpul in facultate se masoara dupa alti parametri...nu-mi vine sa cred ca a trecut deja un an si jumatate.Studentia chiar e ....unica.Oamenii care lipesc postere se impart in doua categorii :cei care iti cer 5 lei pentru un afis cu Iris,si cei care iti dau 2 afise cu AC/DC cand tu le ceri doar unul.Rar gasesti persoana mai dependenta de muzica si MP3-ul ei ca mine.Imi place sa am "coloana sonor" la viata de zi cu zi.Imi place sa ma plimb pe Calea Victoriei si stradutele din jur pe la 4 dupa amiaza,ascultand Led Zeppelin.Sentimentul de libertate cel mai profund mi-a fost dat,pana acum, de momentul in care m-am trezit in Bucuresti si am constientizat ca parintii sunt la 400 de km distanta,ca trebuie sa am grija de mine si ca pot sa esuez in mod epic la asta.Daca vrei sa observi 100 de tipologii umane diferite,ia metroul.Daca nu ai ce face in timpul tau liber si simti nevoia sa aberezi,fa-ti blog.O sa te citeasca prietenii,ca nici ei nu au ce face.Mai ales ca iti pui linkul la status si albastrul ala e atat de atractiv...
Sfarsit brusc si apoteotic,cu o melodie pe care o ascult pe repeat de la ora 4 incoace si care imi aduce aminte de mare.Dar despre asta,alta data.